Monday, April 14, 2014

Mis toimub olevikus / What's happening now

Olen viimastel kuudel palju nokitsenud, remontinud, puhastanud, mõelnud, õppinud. Mõtteid on palju ja need on veel segamini mu peas. Aga olen ära koristanud oma pööningu ateljee ja vaikselt hakkavad mu teljed töökorda saama! Veel paar pisiremonti vajavat detaili ja siis vaja vaid üles rakendada! Veel üks kevadine eesmärk on mul ka käsil - suveks juhiload!  Ehk reeglite kordamine ja sõitmise meeldetuletamine!
Ka olen palju pisi aksessuaare valmis nokitsenud, nendest mõnel teisel korral.

Siin siis mõned pildid mu puhtast pööningust!

Last months I have repaired, cleaned, thought, studied. I cleaned my attic studio. Also little repairs and I can work with my loom! Can't wait! Also I'm learning to drive again to get my licence :)
My attic studio:



No comments:

Post a Comment