Monday, April 14, 2014

MIOLTU - mis see on? / what is it?

  Olen nüüd paar kuud tegelenud enda ja oma käsitöö mõtestamisega. Ei tea täpselt kui kaugele ma sellega olen jõudnud aga oma Etsy poes olen teinud palju tööd. Üks põhiline muutus oligi minu poe nimega. Uueks nimeks etsy poes on  MIOLTU. See tähtede kombinisatsioon tuleb kolmest eestikeelsest sõnast: minevik, olevik, tulevik.  Need kolm sõna seovad minu loomingut ja ka võib öelda, et minu isiksust. Olen vahest liiga palju kinni minevikus aga samas teisel hetkel olen vägagi futuristlik ja seda kõike siis sel hetkel kui on olevik. Ka paelub mind number kolm, mis neid sõnu ka hästi iseloomustab.
Ehk kui ma tegelen oma minevikuga praegu, siis äkki tulevikus saab sellest ka päris bränd! Oleks see ju tore! Palju tööd on seljataga ja palju veel ees- loodan, et jagate minuga seda teed :)

I have a new blog name and it developed of my etsy shop. MIOLTU - comes from three Estonian words - minevik, olevik, tulevik - past, present future. Those three words reflect my handicraft and me. I am a person who sometimes thinks too much of past but some days I can be all the way in the future.

No comments:

Post a Comment