Friday, November 4, 2016

Tere ja vabandust ! / Hi and sorry!

Natuke piinlik aga ma pole siia postitanud üle aasta... kuidas seda nüüd öeldagi, et elu tuli vahele? Kuigi see ka nüüd päris õige pole. Ometi olen ma ju käsitööd teinud aga pole mahti või tahtmist kirjatööd teha. Kui keegi küsib, et kuidas läheb ja mis sa korda oled saatnud? Siis vastuseks on, et hästi ja olen teinud igasugu asju, käinud paljudes kohtades, seigelnud mööda Eestit ja maailma. Kokkuvõtvalt võib öelda, et lahendasin eksistentsiaalset kriisi. Moe pärast võib ka öelda, et avastan maailma. Jah! Avastan maailma! Aga samas õigem vast oleks ikkagi see, et olen inspiratsiooni ammendamas. Just!

Aga tegelikult aus vastus peitub selles, et  peale ülikooli lõppu võtsin aja maha ja eemaldusin natuke oma erialsest tegevusest, et pühendada rohkem aega oma perele. Samas tegin tööd ka raamatupoes. Ülikooli lõpp ja lõputöö tegemise aeg oli minu jaoks väga keeruline, sest vast kaks nädalat enne lõputöö esitamist kaotasin ma oma kalli vanaema. Ning 2015 aasta kevad oli minu jaoks suur udu versus ülim eneseületus. Igatahes tahan oma jutuga sinna jõuda, et vanaema alati rääkis, kuidas ta tahaks ,et ma ikka maailma näeks ja reisiks. Seega eelmise aasta külmal sügisel olin otsustanud, et pean leidma endale eesmärgi, et külm talv rõõmsamalt mööduks. Seega tegin hoolega tööd ja kevadel pakkisin oma seljakoti ja võtsin sõbranna kampa ning külastasime kultuurimekat Londonit. Lühike reis jäi mind kummitama ja nüüd selle aasta lõpus olen end avastanud Inglismaalt. Tulevik on homme ja hetkel väga kaugele ette ei mõtle, sest kohalik poliitiline olukord on üsna segane ja ei oska ennustada kuidas kõik laheneb aga niikaua kuni saan siin uusi kogemusi ja keelt arendada on kõik hästi! Kindlasti püüan siia kirjutada oma kogemustest kohaliku käsitöö kultuuriga. Aga seda siis tulevikus :)

Ma lõpetan selle jutu siis vaipade fotodega. Need vaibad kudusin ma 2015 aasta suvel. Pildistatud 2016 kevadel.

Long story short. I'm quite embarrassed that I haven't written here over a year. But After I graduated university I needed time for my family and myself. Two weeks before diploma thesis deadline my grandmother died. I was very hard time for me. I had to cope with grief and graduate university. She was my inspiration and guide and she always told me that I should travel more and see the world. So last autumn I set myself a goal to travel more. And 2016 spring I visited London with my friend. I kinda fell in love in the city. Also my vacation was really short. After the spring I set myself a new goal to go back to England. And now I'm here again. I don't know what the future brings here but for now I'm enjoying it! And if I experience anything connected to crafts I try to write about it here! And when you are in London or near it and wish to talk about art, crafts, textile, music - message me!

And I posted here pictures of rugs what I made summer 2015 (Photographed spring 2016).








No comments:

Post a Comment